KÉRDÉSEK A MEGRENDELÉSSEL KAPCSOLATBAN

  1. Ha a termék nincs raktáron, honnan tudhatom meg, mikor lesz újra elérhető?  A regisztrált vásárlók lehetőséget kapnak a kívánt terméknél a "készletfigyelés" gombra kattintva. Amint a termék újra raktáron lesz, e-mailt küldünk nekik.
  2. Nem találom a kívánt terméket az üzletben. Meg tudják rendelni ezt a terméket nekem?  Ha a kívánt termék nincs raktáron, e-mailben vagy telefonon érdeklődhet. Alternatívaként követheti a "termék elérhetőségének nyomon követése" lehetőséget (ha regisztrált vásárló).
  3. Egyedi ajánlatra van szükségem egy iskolának, klubnak vagy szervezetnek. Mit kell tennem?  Ebben az esetben lépjen kapcsolatba velünk e-mailben. Egyedi, kedvezményes ajánlatot készítünk Önnek.
  4. Olyan terméket kaptam, amely eltér a rendelésemtől. Mit kell tennem?  Ebben az esetben mi álljuk a termék visszaküldésének vagy cseréjének költségeit. Nagyobb megrendelések esetén ez néha előfordulhat. Igyekszünk minél hamarabb orvosolni a hibát.
  5. Problémám van a rendelés elküldésével. Hol találhatok segítséget?  Nyugodtan lépjen kapcsolatba velünk e-mailben vagy telefonon. Igyekszünk együtt befejezni a rendelését.
  6. Módosíthatom vagy törölhetem a rendelésemet?  Természetesen törölheti a rendelését. Csak arra kérjük, hogy minél hamarabb tájékoztasson minket, hogy még az elküldés előtt törölhessük a rendelést.
  7. Honnan tudhatom meg, hogy egy termék raktáron van-e?  A "raktáron" vagy "elérhető" jelzéssel ellátott termékek 99%-ban raktáron vannak. Ha tévedésből egy ilyen termék mégsem lenne raktáron, azonnal értesítjük Önt, és kedvezményt biztosítunk kárpótlásként.
  8. Mi a szállítási idő, ha a termék raktáron van?  A standard szállítási idő Magyarországra 1-2 munkanap. Ha például hétfőn 15:30 előtt rendel, a csomagot kedden kell megkapnia.


KÉRDÉSEK A FIZETÉSSEL KAPCSOLATBAN

  1. Online szeretnék fizetni, de aggódom, hogy elveszítem a pénzemet. Mit tegyek?  A biztonságos fizetési mód a PayPal. Ha nem kapja meg az árut, közvetlenül a PayPal-tól kérhet segítséget.
  2. Hogyan tudok fizetni? Fizethet online kártyával a STRIPE vagy a PAYPAL rendszeren keresztül. Banki átutalással is fizethet. Az átutalási adatokat a rendelés visszaigazolásával együtt küldjük (automatikusan).
  3. Hol találom meg a termék számláját?  A számlát a csomagban találja. Ha elveszíti, e-mailben kérhet egy másolatot.
  4. Hogyan kaphatom meg a rendelésem a lehető leggyorsabban?  Az árut a rendelés kifizetése után küldjük. A STRIPE vagy a PAYPAL fizetés esetén a fizetésről szóló értesítést szinte azonnal megkapjuk, és az áru készen áll a küldésre. Az "utánvétes" rendeléseket azonnal küldjük (fizetés a futárnak átvételkor).
  5. Hogyan működik a banki átutalás?  Banki átutalás esetén az árut az összeg számlánkra történő megérkezése után küldjük. Ez 1-2 napot is igénybe vehet.
  6. Mi az ellenőrző szám a hitel/betéti kártyás fizetésnél?  Az ellenőrző szám a kártya hátoldalán található. Ez egy háromjegyű szám (CVV).

KÉRDÉSEK A TERMÉK KISZÁLLÍTÁSÁVAL KAPCSOLATBAN

  1. Hol van a rendelésem?  A rendelés elküldése után azonnal elküldjük Önnek a csomagjának „nyomonkövetési számát”. Így ellenőrizheti, hol tartózkodik éppen a csomagja.
  2. A csomag nyomonkövetési száma nem működik?  Előfordulhat, hogy a csomag „nyomonkövetési száma” csak az esti órákban válik aktívvá. Ha a csomag „nyomonkövetési száma” másnap sem működik, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, és megpróbáljuk megoldani a problémát.
  3. A termék sérülten érkezett meg?  Ha a futár átad egy láthatóan sérült csomagot, kérjük, készítsen róla fényképet, és kérje meg a futárt, hogy készítsen egy reklamációs jegyzőkönyvet. Ha a csomag tartalma megsérült, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Az ilyen sérült termék reklamációját a futárszolgálattal (GLS vagy DPD) fogjuk rendezni.
  4. A termék nem felel meg és vissza szeretném küldeni. Hogyan járjak el?  Kérjük, először értesítsen minket e-mailben, és megpróbáljuk megtalálni a legideálisabb visszaküldési lehetőséget. Természetesen a terméket indoklás nélkül visszaküldheti 30 napon belül. Ebben az esetben kérjük, küldje vissza a terméket az üzemeltetési címünkre (ami a számlán van feltüntetve).
  5. Mikor lesz elküldve a rendelésem?  Minden munkanap 15:30-ig beérkező, kifizetett rendelést még aznap elküldünk. Ha ez nem lehetséges, e-mailben értesítjük Önt.
  6. Mely országokba szállítanak?  Az xtremgear.hu weboldalon keresztül csak Magyarországra lehet terméket szállítani. Más országok esetében kérjük, használja egyéb online platformjainkat.
  7. Mennyi a szállítási költség?  A 38000 HUF összértékű rendelések esetén 1900 HUF szállítási díjat számítunk fel. Minden 38000 HUF feletti rendelés esetén a szállítás INGYENES.
  8. Több rendelést adtam le. Össze lehet vonni a rendeléseket?  Amennyiben a terméket még nem küldtük el, össze tudjuk vonni a rendeléseit egybe. Ha rendelésének összértéke meghaladja a 38000 HUF-ot, jogosult lesz az ingyenes szállításra. Ha a szállítási költséget kifizette, visszatérítjük Önnek.